JOM BACA BLOG KAWAN KAWAN KITA

Total Pageviews

Wednesday 14 March 2012

Gerbang Montana Melangkah Mula

Salam perkenalan kepada anda semua di luar sana.

Gerbang Montana.hurm.Mungkin ini saja yang bermain di minda aku buat masa ni. Pada rakyat jelata di luar sana, selamat hari selasa dan menjalankan tugas seperti biasa. Tiada apa yang menarik dapat aku kongsikan dengan hampa semua di luar sana, ini adalah kerana setiap info dan input boleh didapati dengan mudah,jadi apalah sangat dengan nukilan second hand aku ni..Namun ini tidak bermakna aku tidak boleh berkongsi pendapat atau bertukar-tukar pandangan dengan hampa semua, dari Perlis hingga ke Sabah sana. Ini adalah kerana kita semua adalah generasi yang ada waktu ini yang dibekalkan dengan banyak information, sama ada ianya positif dan juga negatif, so terpulang la pada hampa semua nak amik yang mana satu, ok?

GM di sini(kata ganti diri aku la) bukan la seorang yang terer sangat bab2 IT ni kerana aku buat-buat pandai ja apa2 yang aku xtaw. Aku suka bertukar-tukar pandangan dengan semua rakyat Malaysia di sana sebab aku bukanlah seorang yang perfect(standard ayat Drama). Kalaulah aku perfect, aku xda la kat sini, 2 ja la jawapan yang kompom x skeptikal punya.








Aku baru ja habis main game ni.motif aku?xda apa..saja nak berkongsi ngan hampa semua. Bagi aku game ni memang best kot.Jalan cerita dia, dan dia punya kerekter, EZIO.pergh..dasyat kot.Cara dia tibai orang dengan bunuh orang memang betui2 assasin. Benda yang paling best bagi persepsi aku adalah situasi dia berkisarkan zaman Konstantinopel.2 yg best 2.Aku suka sejarah so benda yg ada kaitan ngan history akan menarik minat aku. 2 ja la.sempoi woi..hampa try la main.Best.. Konstantin jatuh juga akhirnya ke tangan King Fateh. Bagi aku game ni xberapa nak ada la kot unsur2 meragukan. Sebab watak kita bukan askar Byzantine atau askar lain, watak kita pembunuh upahan.


Game apa pun bagi aku boleh main, tapi jangan main lama sangat. sakit mata sat lagi, bil pun naik. Beringat-ingat la kalau nak main pun. Jangan sampai berasap game 2 sudah.. Berasap kalu apa pun xbleh nak main nanti.

0 comments:

Post a Comment

Ni Hampa Belum Baca Kot :