JOM BACA BLOG KAWAN KAWAN KITA

Total Pageviews

Monday 30 April 2012

ROCKERS ANTARABANGSA



Fuh..releks2...penat..penat jugak nooo susun kerusi ni.Kerusi putih standard kenduri punya 2...pergh..letih kot..susun, simpan balik pakai roller 2..berat dan banyak semua cukup..So setel akhirnya..Releks sambil aku melayari blog-blog rakan yang lain.. blog seperti camcagarfu best gak baca. Dia punya stail tulisan agak santai,releks di samping gambar-gambar yang dia amik..Cun gak..pandai dia edit noo...Tuan Blog pun cunn..heheh..2 yang penting.



Sambil-sambil 2..aku saja layan lagu rockers antarabangsa punya..IRON MAIDEN, dan aku layan satu lagu ni ja. ACES HIGH..entah..muzik dia stail, sempoi dan cukup rock...kena la ngan mood aku yang tengah letih ini.hahaha...









Pergh..lagu ni la cukup best.Lirik dan lagu yang cukup bersemangat..sesuai dengan orang macam aku yang tengah penat ni....hehehhe




Aku rasa dah banyak kali dah aku ulang.Dulu abang aku rajin la cerita, dia kata memang banyak rockers mai dari British ni.Entah.Tengok macam biasa, tapi depa la pioneer rock ni.Betui gak noo, bila cek balik banyak dari British yang berjaya..power2 macam QUEEN, IRON MAIDEN ni dan banyak lagi kot..tapi yang fames kompom la US kan..Metallica apa bala.dan lain2 keturunan rockers ganas macam kambing ni..heheh




































aku pun taw sangat band ni..kalau hampa nak taw banyak cek la website IRONMAIDEN ni.. ok la..aku nak layan lagu aces high ni kali yang ke 12..



sekian laporan.

0 comments:

Post a Comment

Ni Hampa Belum Baca Kot :